مصاحبه آرشیو خبر ها
یـک مربـی نوظهـور

یـک مربـی نوظهـور

آنتونیو کونته پس از دریافت Globe Soccer امروز به ایتالیا بزگشت تا تیم خود را برای بازی حساس مقابل رُم آماده کند . سرمربی یووه در مصاحبه با با اسکای در مورد کسب جایزه بهترین مربی سال 2013 گفت :

" قبل از هر چیزی فکر می کنم که من یک مربیِ نوظهور هستم، مربی ای که دارد خوب کار می کن د. مربی ای که ایده هایی دارد و همچنین بازیکنانی دارد که این ایده ها را به کار انداخته اند ، پروژه ، و مدیریتی که در هر وضعیتی من را پشتیبانی کرده است و این مسئله ی مهمی است . زیرا همانطور که همیشه می گویم، می توانید هر ایده ی امکان پذیری را در این دنیا داشته باشید "

" اما اگر بازیکنان آن را باور نداشته باشند به راهی نمی رسید . آنها باعثِ این حمایتِ مدیریت از من هستند و از آنها ممنونم . حذف از لیگِ قهرمانان برای من خیلی ناراحت کننده است ، اما همانطور که قبلاً گفتم نباید صعود کردنمان را به بازیِ آخر می انداختیم . اتفاق افتاد ، باید این را درس و تجربه ای برای آینده کرد "

" فراموش نکنیم که این گروهی است که تجربه ی بسیار کمی در سطحِ لیگِ قهرمانان دارد و باید پیشرفت کنیم . ما در حالِ انجامِ آن هستیم و پروژه ای داریم که همانطور که دو سال و نیم است که ما را به بالاترین مرتبه در ایتالیا رسانده است ، همین قصد را برای اروپا دارد "

" متاسفانه در این لحظه بردن لیگ قهرمانان فقط به ما بستگی ندارد ، به خصوص به تیم های دیگر بستگی دارد و همچنین خیلی بستگی به پیشرفت در زمینه ی اقتصادی دارد که توانِ تیم های ایتالیایی را برای رقابت کردن بالا می برد ، مانند زمانی که من بازیکن بودم که موفق شدیم به چهار فینال اروپایی پشت سرِ هم برسیم ، یک جامِ یوفا و سه لیگِ قهرمانان "

" به خاطرِ بردنِ لیگ قهرمانان حاضر به دادنِ چیزی در عوض آن نیستم ، زیرا مطمئنم که در آینده آن را خواهم برد . در فوتبال مهمترین مسئله سخت تلاش کردن است ، زیرا بدون تلاش و ایده به جایی نمی رسید و پول به تنهایی مشکل گُشا نیست "

" به نظرِ من چیزهای زیادی برای بردن لازم هستند و مسئله ی مهم داشتنِ ایده های روشن و پروژه است.به نظرِ من ما ایتالیایی ها این را متوجه شده ایم و سرانجام در حالِ تغییرِ خود هستیم . زمانی که صحبت هایِ بازیکنانم را می شنوم که می گویند این یک تیم قوی است و این تیم سبکِ فوتبالیِ خود را دارد باعثِ غرور و خوشحالی است ، مخصوصاً زمانی که این صحبت ها را از خرید هایِ جدیدمان مثلِ توز و یورنته می شنوم "

" می دانیم که آسان نیست ، می دانیم که درحالِ پیمودنِ راه و ساختنِ چیزِ مهمی هستیم. فراموش نمی کنیم که این تیم دوسالِ پیش حتی در لیگِ اروپا هم بازی نمی کرد و از دو رتبه ی هفتمی می آمد و خوب است که گهگاهی آن را یادآوری کرد "

" ما یک پروژه برای پیروز شدن داریم و می خواهیم همین مسیر را ادامه دهیم.در این دو سال خوشحالی های زیادی را برای خود و هواداران رقم زدیم . آرزوی من برای سالِ جدید این است که همان میل برای تلاش در بازیکنانم پا برجا باشد،همان جدیت ، همان عزم و اراده و همان سیر نشدن از پیروزی که در این دو سال و نیم داشته اند "

" صحبت هایی از امکان ترک کردنِ یوونتوس از سوی شما در پایانِ این فصل است . همیشه از چیزهایی صحبت می شود و به نظر من این اصلاً مسئله ی مهمی نیست. اکنون ، مسئله ی مهم برای ما ادامه ی راهِ خود به بهترین شکل در لیگ بعد از تعطیلات است و نیز انجام کارهای بزرگ در کوپا ایتالیا و لیگِ اروپا،که این مهمترین چیز است . بحث های دیگر_تکرار می کنم_بحث هایِ حاشیه ای هستند که اتلافِ وقت و بدونِ تاثیر هستند "

" تیم انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: